» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. جلسه انجمن کتابخانه ازندریان

 امام جمعه شهر ازندریان :

اقدامات صورت گرفته در حوزه کتاب و کتاب خوانی قابل ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، جلسه انجمن کتابخانه‌ عمومی شهر ازندریان با حضور  علی امیدی ؛ امام جمعه این شهر ، سید مهدی آخشیک ؛ رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و سایر اعضای انجمن در کتابخانه عمومی آیت اله فاضلیان برگزار شد.

در این جلسه امیدی؛ ضمن ا شاره به اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در دین مبین اسلام  و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی به ضرورت و تشکیل این جلسات اشاره داشتند و افزونند که این گونه جلسات می تواند مفید و مثمرثمر واقع گردد.

وی همچنین از نقش پر اهمیت اداره کتابخانه ها در گسترش فرهنگ مطالعه اشاره داشتند و بیان نمودند که متولیان این امر بایستی با برنامه های مدون و کارا در جهت این مهم گام بردارند و جامعه را به سوی سعادت و فرهیختگی پیش ببرند.

در ادامه این جلسه سید مهدی آخشیک به همکاری بیشتر اعضای شورای شهر اشاره داشتند و عنوان نمودند که اداره کتابخانه های این شهرستان به مساعدت شما در امر بهینه تر نمودن جایگاه مطالعه  در جامعه نیاز دارند و اگر شهرداری  به وجوه تعیین شده برای کتابخانه اهتمام ورزد می توانیم کارهای مفیدتری را به انجام برسانیم.

درادامه قربان عبدالملکی رییس شورای شهر بیان داشتند که با همکاری سایر دستگاهها می توانیم امر مطالعه را در این شهر به جایگاه واقعی خود برسانیم و جوانان را با مطالعه بیشتر آشنا سازیم . وی  بیان داشتند که کار فرهنگی وقت گیر است ولی در دراز مدت ثمر بسیار خوبی را به سرانجام می رساند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 26 مهر 1396 | 8:25 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.